Varaus- ja peruutusehdot

Varaus- ja peruutusehdot

Yksittäiset liput. Verkosta tai laivalta ostettua lippua ei voi perua. Ruokatarjoilut on tilattava 8 päivää ennen risteilyn alkua verkkokaupasta. Laivan kahvila-ravintolan palvelut ovat kaikkien käytettävissä. Mikäli risteily peruuntuu esimerkiksi myrskyn takia tai Pohjois-Karjalan Laiva Oy:stä johtuvista syistä, asiakas voi maksutta vaihtaa varauksensa samanhintaiseen palveluun tai hyvitämme lipun hinnan kokonaisuudessaan. Sairastapauksissa asiakkaalle hyvitetään lipun hinta kokonaisuudessaan, mikäli peruutus tehdään viimeistään 24 tuntia ennen risteilyä ja asiakas toimittaa Pohjois-Karjalan Laiva Oy:lle lääkärintodistuksen. Sairaustapauksissa asiakkaalla on mahdollisuus myös vaihtaa liput kuluitta vastaavaan palveluun, kun ilmoitus Pohjois-Karjalan Laiva Oy:lle tehdään viimeistään 24 tuntia ennen risteilyn alkua.

Ryhmävaraukset. Ryhmälle tehty tarjous tulee hyväksyä 10 päivän sisällä  tarjouksen jättöpäivästä sekä ilmoittaa matkustajatiedot  risteilyvarustamolle. Varaus laskutetaan kokonaisuudessaan 7 päivää ennen risteilyä. Tämän jälkeen Pohjois-Karjalan Laiva Oy ei palauta maksua, mikäli asiakas peruu risteilyn.  Mikäli Pohjois-Karjalan Laiva Oy peruu risteilyn huonojen sääolosuhteiden tai varustamosta johtuvien syiden vuoksi, järjestämme korvaavan risteilyn. Jos ryhmä on varannut ruokailun ja ruokaristeily peruuntuu sääolosuhteiden tai varustamosta johtuvien syiden vuoksi, Pohjois-Karjalan Laiva Oy järjestää mahdollisuuden ruokailla laivalla satamassa ja ruokailukustannuksia ei palauteta